Gastenboek

Wij vinden het leuk als u hier een reactie plaatst. Onder aan de pagina vindt u het formulier.

87 gedachten over “Gastenboek

  • 17 maart 2026 om 19:14
    Permalink

    Succes met het Gastenboek

    Vriendelijke groeten Danny van Strien Ex Sportleraar

  • 20 juli 2025 om 10:44
    Permalink

    Mathilde en Koos,
    Wij hadden een heerlijk verblijf! 10 dagen om de mooie omgeving te leren kennen.en leuke uitstappen te doen. Jullie vakantiehuis gaf ons alle comfort en is zeker een aanrader!
    Het was een zeer aangenaam huis en het gaf een thuiselijk gevoel.
    Ook een verrassende, mooie omgeving en tegelijk ook geschiedenis, een aanrader. Dank u wel!

  • 10 juli 2025 om 09:59
    Permalink

    Wir waren zum MotoGP Wochenende hier und hatten gern noch mehr Zeit hier verbracht. Uns gefiel die Ruhe, die Lage und die Entspanntheit hier im Land. Die Wohnung ist super eingerichtet und ausgestattet. Wir haben gut geschlafen!
    Wir haben uns rundum wohl gefühlt und waren vielleicht nicht das letzte Mahl hier
    Bedankt!

  • 7 mei 2025 om 08:57
    Permalink

    Beste Koos & Mathilde,
    Wat hebben we genoten van jullie huis, de vele vogels (zelfs de wielewaal!), de paarden, het heerlijke weer.
    Dat we steeds weer terugkomen naar hier, zegt al genoeg.
    Bedankt voor alles.
    Lieve groeten.
    En fijn dat het hier zo superschoon is en de bedden goed liggen.

  • 3 november 2024 om 10:28
    Permalink

    Un séjour tres agréable dans cette maison accueillante.
    Tous ces chevaux autour de nous étaient un vrai plaisir.
    Nous avond apprécié les promenader et la découverte de la ville de Groningen.
    Cordialement,
    Stéphanie

  • 24 december 2022 om 15:20
    Permalink

    We zijn in verschillende huisjes geweest. Maar dit huisje slaat alles. Heerlijk rustig, luxe met heerlijke bedden. En natuurlijk in de winter niet onbelangrijk: vloerverwarming!!
    Hartelijke ontvangst. Echt een adresje om te onthouden. Geweldig!

  • 18 december 2022 om 18:55
    Permalink

    We hebben heerlijk genoten van jullie zeer compleet en schoon huisje aan het zand! Heerlijk tussen de paarden en nog een onverwacht bezoekje van jullie Millie, die onze harten heeft gestolen.
    Voor een volgend feestje bij onze vrienden in Roderesch, weten we waar we moeten zijn!
    Voor herhaling vatbaar.

  • 25 november 2022 om 18:57
    Permalink

    Wij hebben – vanwege Corona – erg lang op deze vakantie moeten wachten, ongeveer 2,5 jaar…. en dat wachten was zeker de moeite waard: een geweldig fijn huis met veel leuke extra’s, zoals een goed gevulde badkamerkast! Nog niet eerder kwamen we dat tegen.
    Mathilde, je bent een heel goede gastvrouw, dank je wel.
    Alle goeds voor de toekomst!

    PS Aan Havezathe Mensinge bewaren we een historische herinnering, aanbevolen!

  • 9 oktober 2022 om 09:21
    Permalink

    We hebben genoten van het huisje en de omgeving! De beschreven wandeling naar het hunebed hier in de buurt, was heel leuk, en als bonus nog even koffie gedronken bij de boer langs de route!
    Verder super dat alles hier aanwezig was voor onze 2-jarige dochter!

  • 30 augustus 2022 om 06:45
    Permalink

    + Een mooi schoon huisje van alle gemakken voorzien.
    Fijne slaapkamers, grote badkamer en keuken op een prachtige lokatie

  • 6 juni 2022 om 08:48
    Permalink

    Beste Mathilde en Koos,
    Jullie B&B is zeer compleet. Werkelijk aan elk detail is gedacht. We hebben ons verbaasd over alle inventieve ideeën om het jullie gasten goed te laten hebben.
    Gestreken lakens op bed: zo ‘sjiek’ zijn we nog nooit ontvangen.
    En dan staat jullie huis ook nog in een paradijselijke omgeving: een 10 met een griffel!

  • 3 juni 2022 om 13:11
    Permalink

    Beste Koos & Mathilde,
    Wat een heerlijk comfortabel huis met alles erop en eraan!
    We hebben genoten van Saapke en Darq, jullie spaniël, de konijnen, ooievaars en alle andere vrolijk kwetterende vogels op en rond jullie erf. Bijzonder de nestelende winterkoning. En ondanks de regen de eerste dagen, hebben we uit jullie boekje heerlijke fietstochten gemaakt. En elke avond een wandeling. Genoten hebben we zeker, Mathilde!
    En we verdwaalden niet, je omschrijvingen waren heel duidelijk en dat mag voor ons in de krant, want verdwalen kunnen wij als de beste.
    Wat een prachtige omgeving, we hebben niets lelijks kunnen ontdekken.
    We zullen jullie zeker aanraden!

    Ps: de kaarsen elke avond buiten aan was gezellig!

  • 16 mei 2022 om 18:06
    Permalink

    Beste Koos & Mathilde,
    We hebben enorm genoten van ons verblijf in jullie vakantiehuis.
    Dank voor jullie gastvrijheid en persoonlijke aandacht en super comfort!!

  • 12 mei 2022 om 13:39
    Permalink

    Modern vakantiehuis van alle gemakken voorzien. Perfecte plek voor paardenliefhebbers.
    Groeten van Nathalie

  • 6 juli 2021 om 09:38
    Permalink

    Vakantie in het huis van Koos en Mathilde
    dat was iets dat we al heel lang wilden!
    Jouw zus, Mieke had niet overdreven
    toen zij het gastvrije huis had omschreven.
    Het huisje is de trots van Koos
    en er is ook helemaal niets mee loos.
    Het is van alle gemakken voorzien
    van ons krijgen jullie een dikke tien!
    In deze week zijn jullie ook nog jarig geweest
    en vierden jullie in het klein samen feest.
    Wij hopen hier nog eens op herhaling te zijn
    ondanks wat minder weer, was het superfijn!
    Van bloeiende velden, ruisende beken, wuivende aren,
    en zingende bossen gaan we de herinnering bewaren.
    Dank jullie voor deze heerlijke week!

  • 24 mei 2021 om 15:55
    Permalink

    Wij voelden ons meteen thuis op deze prachtige plek en in het comfortabele vakantiehuis.
    De kids hebben zich ook enorm vermaakt in de tuin, het speeltoestel en met Jannie en pony Johnno.
    Rondom het blauwe meer bij het dorp Hoogersmilde hebben we heerlijk gewandeld.
    Het plaatsje Roden was erg fijn voor de boodschapjes, afhaalrestaurant en speelplek voor de kids met kinderboerderij..
    We hopen nogmaals terug te komen.
    Bedankt voor jullie gastvrijheid.
    Tot ziens!

  • 13 mei 2021 om 19:09
    Permalink

    Ondanks wat wisselend weer toch genoten van de natuur, rust en ruimte.
    De kinderen hebben heerlijk kunnen paardrijden.
    Het huisje is van alle gemakken voorzien en een lekker plekje om te genieten van de ochtendzon.

  • 28 april 2021 om 09:09
    Permalink

    Wat een fijne plek hebben jullie! Alles erop en eraan en een heerlijke tuin met schommel en glijbaan waar onze Casper iedere dag enorm van heeft genoten! Net zoals van de paarden en van de tractor en jullie lieve hond.
    Een “”perfect escape'” van het drukke Amsterdam.
    Wij hebben genoten!

  • 18 april 2021 om 18:48
    Permalink

    Wat een prachtige uitvalsbasis voor onze tweede serie etappes van het Pieterpad.
    Wakker worden met de zon over de weilanden en de rijp op het gras en dan in alle rust is voor ons drukke westerlingen een verademing.
    We hebben genoten van het huis en de prachtige omgeving.

  • 21 maart 2021 om 13:35
    Permalink

    We hebben genoten van jullie comfortabele vakantiehuis. De kinderen hadden een echt vakantiegevoel en ondanks het mindere weer heerlijk gespeeld buiten op de schommel en met Millie! Ook de paarden vonden ze fantastisch! Wij hebben heerlijk gewandeld in deze mooie omgeving.

  • 16 januari 2021 om 17:17
    Permalink

    Genoten van jullie mooie vakantiehuisje, wat van alle gemakken voor zien is.
    De bedden slapen voortreffelijk. Omgeving is prachtig en wat heerlijk die rust om je heen..
    Voor ons een prachtig stekkie om een bezoek te brengen aan kennissen. De rest van het weekend mooie wandelingen gemaakt met onze 3 meiden ( Briards), die ook super genoten hebben van alle vrijheid die ze hier hadden.
    kan me ook voorstellen dat je hier met “s zomers weer heerlijk kunt genieten in de fijne omheinde tuin. Fijn om ook voldoende info te hebben van de omgeving en wandelingen.
    Voor herhaling vatbaar!

  • 11 januari 2021 om 20:26
    Permalink

    Lieve Koos & Mathilde
    Wat een fantastische plek hebben jullie hiervan gemaakt. Dit is met afstand het meest complete en verzorgde huisje dat we ooit hebben gehuurd!
    Erg mooi gemaakt allemaal, daar zit veel liefde en vakmanschap in! We hebben een hele fijne tijd gehad hier.We voelden ons welkom en het was leuk om met jullie bij te kletsen over hoe jullie dit allemaal hebben opgebouwd.
    Dank jullie wel voor jullie gastvrijheid en we hopen hier snel weer eens terug te komen!

  • 7 november 2020 om 20:45
    Permalink

    Beste Koos en Mathilde,
    Wij hebben erg genoten van ons verblijf in jullie huisje Aan de Zandweg. Het huisje is erg compleet en gezellig ingericht. De omgeving is prachtig. Fijn dat je gelijk vanuit het huisje de natuur in kunt wandelen. We hopen nog een keer terug te komen om de andere wandelingen te kunnen doen en van jullie gastvrijheid te genieten.

  • 23 oktober 2020 om 18:23
    Permalink

    Beste Koos & Mathilde,
    We hebben heerlijke dagen gehad in jullie vakantiehuis. Wat een mooi en geriefelijk huis!
    We hebben ook genoten van de omgeving. Bedankt Mathilde voor de mooie wandelroutes! (Aanrader voor alle gasten).
    Ook onze hond Pablo heeft zich prima vermaakt. Mooi hoor zo’n omheinde tuin. Mirna en ik zijn ook nog naar het Drents Museum geweest in Assen, naar de Helmantel-tentoonstelling (t/m maart 2021). Ook echt een aanrader!

  • 2 oktober 2020 om 18:47
    Permalink

    We zijn weer helemaal bijgekomen hier bij jullie. Heerlijk weer, dus dat was een extra bonus. Mooie wandelingen gemaakt en heerlijk gegeten bij ” De Herberg”
    Zelfs de hele nacht doorgeslapen, die stilte hier is een weldaad. Alleen onze uil gemist. Pedro heeft ook genoten en is zeer relaxt. Volgende keer nemen we de fietsen weer mee!
    Ik hoop dat jullie weer snel naar de kleinkinderen kunnen, Mathilde.
    Tot de volgende keer, knuffel op afstand.

  • 25 september 2020 om 17:11
    Permalink

    Wat een heerlijke dagen hebben wij gehad in jullie echt zonder overdrijven complete, fijne en mooie huisje aan de zandweg. Fantastisch! Jullie waren prettig aanwezig precies wanneer het nodig of fijn was. We voelden ons hier heel welkom samen met onze pup Yori, die het op zijn eerste avond na (voedselvergiftiging) ook heerlijk heeft gehad in en om het huisje en ook in de fietskar en dollend in de verschillende losloopgebieden en plassen.
    Wij gaan absoluut terugkomen.
    Veel dank voor alle werk en zorg om ons Corona-proof te ontvangen. Het was “brand” schoon.
    geniet zelf ook maar fijn van deze heerlijke stek: meer dan verdiend.

  • 1 september 2020 om 12:30
    Permalink

    Wat een heerlijke plek om te verblijven. We hebben het bij jullie erg naar de zin gehad! Hoogtepunt was natuurlijk de komst van Johnno, dat heeft diepe indruk gemaakt op Elise. Heerlijk ook dat ik op pad kon met Marga en haar paarden. Het huisje is ook strak in orde en helemaal compleet. Echt goed voor elkaar.
    Steeds als we iets misten, bleek het er toch te zijn. Al dat in combinatie met jullie hartelijkheid, maakt dat we een fijne en comfortabele vakantie hadden.
    Dank en hopelijk tot ziens!

  • 24 augustus 2020 om 15:09
    Permalink

    Hallo Mathilde en Koos,
    Wat hebben jullie een schitterend vakantiehuisje neergezet. Verbazing over de duurzame materialen die gebruikt zijn. Dit zie je nergens. Werkelijk, er ontbreekt niets en wij hebben dan ook intens genoten. Jammer Koos dat Corona een doorn in het oog was. Anders had jij lekker mee gekund op onze menwagen..
    Nogmaals onze complimenten voor het schone, mooie en goed bijgehouden vakantiehuisje. Wij wensen jullie een mooie toekomst op dit fijne plekje. Wie weet tot ooit.

  • 13 augustus 2020 om 15:00
    Permalink

    Beste Mathilde en Koos,
    Wat hebben wij genoten van jullie plek en de gastvrijheid. Het huisje was van alle gemakken voorzien, waardoor we meteen het vakantiegevoel hadden.
    Jullie gastvrijheid hebben we zeer gewaardeerd, zoals het zwembadje opzetten, de kinderschommel bevestigen en een speeltje dat klaargezet was bij aankomst.
    Een compacte plek waar genoeg te beleven is (de hond Millie aaien, kijken hoe de paarden worden gewassen, maar ook het fietsen in de mooie omgeving)
    Heel erg bedankt en alle goeds voor jullie.

  • 20 juli 2020 om 17:23
    Permalink

    Wij hebben, 4 vriendinnen, 3 heerlijke nachten en mooie dagen gehad op dit fijne Drentse platteland. Wij ervaren jullie vriendelijkheid en liefde voor deze plek als een warm bad.
    Het huisje en de omgeving ademt jullie gastvrijheid. Wij komen hier zeker nog eens terug!
    Op de parkeer van de AH in Roden kregen wij van een onbekende man een orchidee. Zomaar, omdat het een mooie zonnige dag was, volgens de man. Deze orchidee laten we graag bij jullie achter. Omdat het ook vandaag een zonnige dag is en dat we hopen dat dit altijd zo mag blijven.

  • 11 juli 2020 om 12:32
    Permalink

    We hebben genoten van jullie huisje, 2 weken lang met 2 prachtige paarden als buren. Het weer werkt niet altijd mee, maar er is genoeg te zien en te doen in de omgeving.
    Vanwege Corona zijn we nu in Drenthe in plaats van in Oostenrijk.
    We hebben in Drenthe en Groningen niet alles gezien, dus we komen hier zeker een keer terug.
    Groetjes uit N. Brabant.

  • 5 mei 2020 om 12:58
    Permalink

    Beste Mathilde en Koos,
    Wij hebben heerlijk genoten op deze mooie plek. Wat een mooi en prima verzorgd huis! En wat een leuke omgeving. De kinderen vonden het ook fantastisch. Zij hebben genoten van het aaien en voeren van de paarden! Veel dank en we komen graag nog eens terug.

  • 30 december 2019 om 10:44
    Permalink

    Lieve Koos en Mathilde,
    Bedankt voor jullie gastvrijheid. We hebben er van genoten.
    De gelegenheid Drenthe200 liet ons naar deze streek komen. En voor onze Cocker “Odie” was dit het ideale huisje.
    Bedankt voor het hartelijke ontvangst in dit prachtige huisje. Alles was er. Wie in deze streek moet zijn, raad ik jullie zeker aan.
    Misschien tot volgend jaar, of mocht er nog eens een MTB tocht in de buurt zijn. Echt hartelijk bedankt.

  • 9 augustus 2019 om 14:06
    Permalink

    Lieve Mathilde en Koos,
    We hebben een heerlijke week gehad in jullie huisje.
    Alles was perfect geregeld, tot de extra tandenborstels toe.
    We zijn weer helemaal uitgerust dankzij de heerlijke bedden.
    Veel liefs en misschien tot ziens in Noord Holland

  • 24 juni 2018 om 16:03
    Permalink

    Beste Koos en Mathilde,
    Wij waren twee nachtjes bij jullie, omdat ik mee mocht doen aan het NK voetbal bij vv Roden. Wij hebben heerlijk gefietst, maar zeker genoten van jullie mooie huisje.
    Wie weet kom ik de volgende keer paardrijden. Bedankt!

  • 16 juni 2018 om 15:29
    Permalink

    Beste Koos & Mathilde,
    Heerlijk gewandeld in de omgeving. Vervolgens tot rust gekomen in het prachtige appartement. Die van alle gemakken is voorzien. Wij en ons paard hebben genoten van jullie gastvrijheid. Het is zeker voor herhaling vatbaar.

  • 18 mei 2018 om 15:59
    Permalink

    Beste Koos en Mathilde,
    We hebben het erg naar onze zin gehad. Het huisje is ons goed bevallen, vooral de bedden lagen heerlijk.
    De omgeving is schitterend. Bedankt voor de fietsroute en overige info. Voor herhaling vatbaar.

Geef een reactie